Szállítás

Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?

A megrendelések 95%-a 1-2 munkanapon belül elkészül, a fennmaradó rendelések elkészítése esetleges készlethiány miatt és a gépeink szabad kapacitásától függően pár nappal elhúzódhat. A GLS az elkészült csomag felvételét követő munkanapon kiszállítja a terméket.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Házhoz szállítás díja GLS futárszolgálattal:

  • Előreutalás és bankkártyás fizetés esetén 1190 Ft
  • Utánvétes fizetés esetén 1590 Ft

Van-e mód személyes átvételre?

Webáruházunkban leadott rendeléseket csak GLS házhoz szállítással tudjuk küldeni, személyes átvétel online rendelés esetén nem lehetséges.

Az ország több pontján megtalálható pultjainknál helyszíni megrendeléssel 20-30 percen belül megvalósítjuk az elképzelésedet, de kérjük, vedd figyelembe, hogy a webáruházban elérhető egyes termékek elkészítése üzleteinkben nem feltétlenül megoldható és az árak is eltérőek.

Mi a kiszállítás menete?

Amint elkészítettük a csomagot, még aznap, vagy hétvége esetén a következő munkanapon átadjuk a GLS részére, akik azonnal küldenek egy értesítést e-mailben, hogy a csomag felvételét követő munkanapon házhoz szállítják a megrendelt terméket. Ha a szállítási címen és/vagy napon módosítani szeretnél, a GLS értesítőben szereplő Módosítás gombra kattintva megteheted.

A kiszállítás reggelén a GLS újabb e-mail értesítést küld a kézbesítés várható idejéről egy 3 órás időablak megadásával és a futár elérhetőségével.

Amennyiben a futár mégsem tudja kézbesíteni a csomagot, értesítést hagy a megadott címen, majd ha egyéb módosítási kérés nem érkezik hozzájuk, a 3. és 5. munkanapon újra megpróbálják a kézbesítést. A harmadik sikertelen kézbesítési kísérlet után, vagy ha a címen tartózkodók elutasítják a csomag átvételét, a GLS visszaszállítja nekünk. (Kérjük vedd figyelembe, hogy ezzel kárt okozol nekünk, melynek megtérítését fizetési meghagyás keretében érvényesíthetjük.)

Kérhetem GLS csomagpontra a kézbesítést?

A weboldalunkon alapvetően ilyen opciót nem tudsz választani, de a GLS e-mail értesítőben szereplő Módosítás gombra kattintva egyszer lehetőséged van a kiszállítási címen változtatni, ahol csomagpontot is megadhatsz.

Mit tegyek, ha nem érkezik meg a termék 3-4 munkanapon belül?
Amennyiben 3-4 napon belül nem érkezik meg hozzád a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák.
Ilyen esetben arra kérünk, hogy hivatkozva a rendelésszámra e-mailben (informacio@polougynokseg.hu) jelezd felénk a problémát.

Email: informacio@polougynokseg.hu

Telefon: 0630-721-0064, 8-17 óráig