facebookpixel

Szállítás

    • MPL házhoz előrefizetéssel: 1.690 Ft
    • MPL házhoz utánvéttel fizetve: 2.090 Ft
    • PostaPont és MPL automata előrefizetéssel: 1.190 Ft
    • GLS házhoz előrefizetéssel: 1.890 Ft
    • GLS házhoz utánvéttel fizetve: 2.190 Ft
    • GLS csomagpont/automata előrefizetéssel: 1.380 Ft
    • GLS Express (munkanap 10:00-ig leadott rendelés következő munkanapon kiszállítva): 3.490 Ft

    Van mód személyes átvételre?

    Webáruházunkban leadott rendeléseket csak házhoz szállítással tudjuk küldeni, személyes átvétel online rendelés esetén nem lehetséges. Az ország több pontján megtalálható üzleteinkben helyszíni megrendeléssel 20-30 percen belül megvalósítjuk az elképzelésedet, de kérjük, vedd figyelembe, hogy üzleteinkben az azonnali elkészítés miatt eltérő árakkal dolgozunk. Csúcsidőszakokban – például decemberben – szintén igyekszünk gyorsan elkészíteni a megrendelt termékeket, de a sorban állás és a több megrendelés miatt kicsit hosszabb lehet a várakozási idő.

    Mi a kiszállítás menete?

    Amint elkészítettük a csomagot, még aznap, vagy a következő munkanapon átadjuk a futárszolgálat részére, akik küldenek egy értesítést e-mailben, hogy a csomag felvételét követő munkanapon házhoz szállítják a megrendelt terméket. Ha a szállítási címen és/vagy napon módosítani szeretnél, a futárszolgálat által küldött értesítőben szereplő módon megteheted. A kiszállítás reggelén a futárszolgálat újabb e-mail értesítést küld a kézbesítés várható idejéről és a futár elérhetőségéről. Amennyiben a futár mégsem tudja kézbesíteni a csomagot, telefonon egyeztet, vagy értesítést hagy a megadott címen. Egyeztetés hiányában egy későbbi munkanapon újra megpróbálja a kézbesítést. A második sikertelen kézbesítési kísérlet után, vagy ha a címen tartózkodók elutasítják a csomag átvételét, azt visszaszállítják nekünk. (Kérjük vedd figyelembe, hogy ezzel kárt okozol nekünk, melynek megtérítését fizetési meghagyás keretében érvényesíthetjük.)

    Mit tegyek, ha nem érkezik meg a termék egy héten belül?

    Amennyiben egy héten belül nem érkezik meg hozzád a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák. Ilyen esetben arra kérünk, hogy hivatkozva a rendelésszámra e-mailben (rendeles@polougynokseg.hu) jelezd felénk a problémát.

    Email: informacio@polougynokseg.hu

    Telefon: 0630-721-0064, 9-17 óráig

    6Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?

    A megrendelések 95%-a 2-3 munkanapon belül elkészül, a fennmaradó rendelések elkészítése esetleges készlethiány miatt és a gépeink szabad kapacitásától függően pár nappal elhúzódhat. A futárszolgálat az elkészült csomag felvételét követő munkanapon kiszállítja a terméket.

    Expressz szállítás

    Felár ellenében, előre fizetéssel lehetőséget biztosítunk GLS Expressz szállítás igénybevételére. Amennyiben munkanapon 10 óráig leadod a rendelésed, még aznap elkészítjük és átadjuk a GLS futárnak, így már másnap kézhez kaphatod a csomagot. Ha 10 óra után, hétvégén, vagy munkaszüneti napon adod le a rendelést Expressz szolgáltatás igénybevételével, kérjük vedd figyelembe, hogy a csomagot a következő munkanapon tudjuk átadni a GLS-nek, így ők az azt követő munkanapon szállítják ki. Az Expressz szállítás díja 3.490 Ft, a Kosár, vagy a Pénztár oldalon a megfelelő mező jelölésével választható ki a lehetőség. Bizonyos kiemelt időszakokban ez a szolgáltatásunk nem elérhető.

    Szállítás a karácsonyi időszakban

    Decemberben a megnövekedett forgalom miatt a csomagok elkészítése 2-4 munkanapot is igénybe vehet és az Expressz szállítás sem elérhető, ezért kérjük, hogy időben add le megrendelésed.
    A 2024. december 20-án 9 óráig leadott megrendelésedet még aznap feladjuk és előreláthatólag a futár még 23-án kiszállítja, de semmiképpen nem javasoljuk az utolsó pillanatra hagyni a megrendelést, mert a futárszolgálatok munkájára nem tudunk garanciát vállalni.

    Mennyibe kerül a kiszállítás?

    A szállítás díja GLS és MPL futárszolgálattal kizárólag magyarországi címre:

    • MPL házhoz előrefizetéssel: 1.690 Ft
    • MPL házhoz utánvéttel fizetve: 2.090 Ft
    • PostaPont és MPL automata előrefizetéssel: 1.190 Ft
    • GLS házhoz előrefizetéssel: 1.890 Ft
    • GLS házhoz utánvéttel fizetve: 2.190 Ft
    • GLS csomagpont/automata előrefizetéssel: 1.380 Ft
    • GLS Express (munkanap 10:00-ig leadott rendelés következő munkanapon kiszállítva): 3.490 Ft

    Van mód személyes átvételre?

    Webáruházunkban leadott rendeléseket csak házhoz szállítással tudjuk küldeni, személyes átvétel online rendelés esetén nem lehetséges. Az ország több pontján megtalálható üzleteinkben helyszíni megrendeléssel 20-30 percen belül megvalósítjuk az elképzelésedet, de kérjük, vedd figyelembe, hogy üzleteinkben az azonnali elkészítés miatt eltérő árakkal dolgozunk. Csúcsidőszakokban – például decemberben – szintén igyekszünk gyorsan elkészíteni a megrendelt termékeket, de a sorban állás és a több megrendelés miatt kicsit hosszabb lehet a várakozási idő.

    Mi a kiszállítás menete?

    Amint elkészítettük a csomagot, még aznap, vagy a következő munkanapon átadjuk a futárszolgálat részére, akik küldenek egy értesítést e-mailben, hogy a csomag felvételét követő munkanapon házhoz szállítják a megrendelt terméket. Ha a szállítási címen és/vagy napon módosítani szeretnél, a futárszolgálat által küldött értesítőben szereplő módon megteheted. A kiszállítás reggelén a futárszolgálat újabb e-mail értesítést küld a kézbesítés várható idejéről és a futár elérhetőségéről. Amennyiben a futár mégsem tudja kézbesíteni a csomagot, telefonon egyeztet, vagy értesítést hagy a megadott címen. Egyeztetés hiányában egy későbbi munkanapon újra megpróbálja a kézbesítést. A második sikertelen kézbesítési kísérlet után, vagy ha a címen tartózkodók elutasítják a csomag átvételét, azt visszaszállítják nekünk. (Kérjük vedd figyelembe, hogy ezzel kárt okozol nekünk, melynek megtérítését fizetési meghagyás keretében érvényesíthetjük.)

    Mit tegyek, ha nem érkezik meg a termék egy héten belül?

    Amennyiben egy héten belül nem érkezik meg hozzád a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák. Ilyen esetben arra kérünk, hogy hivatkozva a rendelésszámra e-mailben (rendeles@polougynokseg.hu) jelezd felénk a problémát.

    Email: informacio@polougynokseg.hu

    Telefon: 0630-721-0064, 9-17 óráig