facebookpixel

Szállítás

Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?

A megrendelések 95%-a 2-3 munkanapon belül elkészül, a fennmaradó rendelések elkészítése esetleges készlethiány miatt és a gépeink szabad kapacitásától függően pár nappal elhúzódhat. A futárszolgálat az elkészült csomag felvételét követő munkanapon kiszállítja a terméket.

Express szállítás

Felár ellenében, előre fizetéssel lehetőséget biztosítunk Expressz szállítás igénybevételére. Amennyiben munkanapon 10 óráig leadod a rendelésed, még aznap elkészítjük és átadjuk a futárnak, így már másnap kézhez kaphatod a csomagot. Ha 10 óra után, hétvégén, vagy munkaszüneti napon adod le a rendelést Expressz szolgáltatás igénybevételével, kérjük vedd figyelembe, hogy a csomagot a következő munkanapon tudjuk átadni a GLS-nek, így ők az azt követő munkanapon szállítják ki.
Az Expressz szállítás díja 3.490 Ft, a Kosár, vagy a Pénztár oldalon a megfelelő mező jelölésével választható ki a lehetőség.
Bizonyos kiemelt időszakokban ez a szolgáltatásunk nem elérhető.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítás díja GLS, MPL és Sameday futárszolgálattal kizárólag magyarországi címre:

Van-e mód személyes átvételre?

Webáruházunkban leadott rendeléseket csak házhoz szállítással tudjuk küldeni, személyes átvétel online rendelés esetén nem lehetséges.

Az ország több pontján megtalálható üzleteinkben helyszíni megrendeléssel 20-30 percen belül megvalósítjuk az elképzelésedet, de kérjük, vedd figyelembe, hogy a webáruházban elérhető egyes termékek elkészítése üzleteinkben nem feltétlenül megoldható és az árak is eltérőek.

Mi a kiszállítás menete?

Amint elkészítettük a csomagot, még aznap, vagy a következő munkanapon átadjuk a futárszolgálat részére, akik küldenek egy értesítést e-mailben, hogy a csomag felvételét követő munkanapon házhoz szállítják a megrendelt terméket. Ha a szállítási címen és/vagy napon módosítani szeretnél, a futárszolgálat által küldött értesítőben szereplő módon megteheted.

A kiszállítás reggelén a futárszolgálat újabb e-mail értesítést küld a kézbesítés várható idejéről és a futár elérhetőségéről.

Amennyiben a futár mégsem tudja kézbesíteni a csomagot, telefonon egyeztet, vagy értesítést hagy a megadott címen. Egyeztetés hiányában egy későbbi munkanapon újra megpróbálja a kézbesítést. A második sikertelen kézbesítési kísérlet után, vagy ha a címen tartózkodók elutasítják a csomag átvételét, azt visszaszállítják nekünk. (Kérjük vedd figyelembe, hogy ezzel kárt okozol nekünk, melynek megtérítését fizetési meghagyás keretében érvényesíthetjük.)

Mit tegyek, ha nem érkezik meg a termék egy héten belül?

Amennyiben egy héten belül nem érkezik meg hozzád a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák.
Ilyen esetben arra kérünk, hogy hivatkozva a rendelésszámra e-mailben (rendeles@polougynokseg.hu) jelezd felénk a problémát.

Email: informacio@polougynokseg.hu

Telefon: 0630-721-0064, 8-17 óráig