facebookpixel

Szállítás

Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék? A megrendelések 95%-a 2-3 munkanapon belül elkészül, a fennmaradó rendelések elkészítése esetleges készlethiány miatt és a gépeink szabad kapacitásától függően pár nappal elhúzódhat. A futárszolgálat az elkészült csomag felvételét követő munkanapon kiszállítja a terméket.Express szállítás Felár ellenében, előre fizetéssel lehetőséget biztosítunk Expressz szállítás igénybevételére. Amennyiben munkanapon 10 óráig leadod a rendelésed, még aznap elkészítjük és átadjuk a futárnak, így már másnap kézhez kaphatod a csomagot. Ha 10 óra után, hétvégén, vagy munkaszüneti napon adod le a rendelést Expressz szolgáltatás igénybevételével, kérjük vedd figyelembe, hogy a csomagot a következő munkanapon tudjuk átadni a GLS-nek, így ők az azt követő munkanapon szállítják ki. Az Expressz szállítás díja 3.490 Ft, a Kosár, vagy a Pénztár oldalon a megfelelő mező jelölésével választható ki a lehetőség. Bizonyos kiemelt időszakokban ez a szolgáltatásunk nem elérhető.Mennyibe kerül a kiszállítás?A szállítás díja GLS és MPL futárszolgálattal kizárólag magyarországi címre:
  • MPL házhoz előrefizetéssel: 1.590 Ft
  • MPL házhoz utánvéttel fizetve: 1.990 Ft
  • PostaPont és MPL automata előrefizetéssel: 990 Ft
  • GLS házhoz előrefizetéssel: 1.890 Ft
  • GLS házhoz utánvéttel fizetve: 2.190 Ft
  • GLS csomagpont/automata előrefizetéssel: 1.380 Ft
  • GLS Express (munkanap 10:00-ig leadott rendelés következő munkanapon kiszállítva): 3.490 Ft
Van-e mód személyes átvételre?Webáruházunkban leadott rendeléseket csak házhoz szállítással tudjuk küldeni, személyes átvétel online rendelés esetén nem lehetséges.Az ország több pontján megtalálható üzleteinkben helyszíni megrendeléssel 20-30 percen belül megvalósítjuk az elképzelésedet, de kérjük, vedd figyelembe, hogy a webáruházban elérhető egyes termékek elkészítése üzleteinkben nem feltétlenül megoldható és az árak is eltérőek.Mi a kiszállítás menete?Amint elkészítettük a csomagot, még aznap, vagy a következő munkanapon átadjuk a futárszolgálat részére, akik küldenek egy értesítést e-mailben, hogy a csomag felvételét követő munkanapon házhoz szállítják a megrendelt terméket. Ha a szállítási címen és/vagy napon módosítani szeretnél, a futárszolgálat által küldött értesítőben szereplő módon megteheted.A kiszállítás reggelén a futárszolgálat újabb e-mail értesítést küld a kézbesítés várható idejéről és a futár elérhetőségéről.Amennyiben a futár mégsem tudja kézbesíteni a csomagot, telefonon egyeztet, vagy értesítést hagy a megadott címen. Egyeztetés hiányában egy későbbi munkanapon újra megpróbálja a kézbesítést. A második sikertelen kézbesítési kísérlet után, vagy ha a címen tartózkodók elutasítják a csomag átvételét, azt visszaszállítják nekünk. (Kérjük vedd figyelembe, hogy ezzel kárt okozol nekünk, melynek megtérítését fizetési meghagyás keretében érvényesíthetjük.)Mit tegyek, ha nem érkezik meg a termék egy héten belül? Amennyiben egy héten belül nem érkezik meg hozzád a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák. Ilyen esetben arra kérünk, hogy hivatkozva a rendelésszámra e-mailben (rendeles@polougynokseg.hu) jelezd felénk a problémát.Email: informacio@polougynokseg.huTelefon: 0630-721-0064, 8-17 óráig
Shopping Cart
Vissza
Scroll to Top