Az Internetes megrendelés feltétele az alábbi magyar nyelvű Általános Szerződési Feltételek elfogadása.
Szolgáltatói adatok
Cégnév: PÓLÓ-SZTÁR KFT.
Székhely: 8230 Balatonfüred, Kossuth L. u. 29.
Levelezési cím: 8200 Veszprém, Budapest út 20-28.
Adószám: 24928137-2-19
Cégjegyzékszám: 19-09-517169
Nyilvántartásba vevő hatóság: Veszprém megyei Cégbíróság
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: informacio@polougynokseg.hu
Telefonos elérhetőség: +36-30-721-0064
A webáruház ruházati és kiegészítő termékeket forgalmaz.
A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.
A cm-ben megadott méret adatok anyagtól függően néhány cm-rel eltérhetnek, a mérettolerancia max. +/-5%.
Szerződéskötés feltételei
A megjelenített termékek kizárólag online, a webáruház szoftverén keresztül rendelhetőek meg.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t. Az árak a szállítás költségét nem tartalmazzák.
A webáruházban leadott megrendelés nem írásban, hanem ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így a Vásárló és a Szolgáltató közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.
Az ÁSZF elfogadása a megrendelési folyamat legvégén az “Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket” melletti jelölőnégyzet kipipálásával történik. Enélkül a megrendelés nem adható le.
Tájékoztatjuk, hogy a ” Megrendelés elküldése” gombra kattintva a Vásárló véglegesen elküldi a megrendelését, mely fizetési kötelezettséget von maga után!
A Póló-Sztár Kft. visszautasítja minden olyan termék gyártását, mely a törvény vagy bármilyen szerződés által védett tartalmú, illetve diszkriminatív, rasszista, gyűlöletkeltő, káros, obszcén vagy vallási, politikai nézetekkel kapcsolatos szöveget vagy képet ábrázol, vagy sértheti mások személyiségi jogait, vallási, politikai, erkölcsi meggyőződését, illetve alkalmas lehet harmadik személy jogainak és érdekeinek bármilyen formában történő megsértésére.
Az eladó jogosult a szerződést egyoldalúan, indoklás nélkül felbontani, különösen, ha a megrendelésben szereplő kép, szöveg, dizájn jogosult használatára vonatkozóan kétség merül fel, szerzői vagy személyiségi jogokat sért, illetőleg jóerkölcsbe ütközik.
Szállítás
A megrendelt termékeket a megrendelést – előreutalás esetén a fizetés beérkezését – követő 2-3 munkanapon belül a GLS, vagy MPL futárszolgálat szállítja. A rendelés elkészítése esetleges készlethiány miatt és a gépeink szabad kapacitásától függően pár nappal elhúzódhat.
Felár ellenében lehetőséget biztosítunk Expressz szállítás igénybevételére GLS futárszolgálattal előrefizetés (bankkártyás, vagy átutalásos fizetés) esetén. Amennyiben a megrendelés és fizetés munkanapon 10 óráig beérkezik, még aznap elkészítjük és átadjuk a futárnak a csomagot. 10 óra után, hétvégén, vagy munkaszüneti napon leadott rendelés Expressz GLS szolgáltatás igénybevételével a következő munkanapon kerül átadásra a futárszolgálatnak, így ők az azt követő munkanapon szállítják ki.
Az Expressz házhoz szállítás díja 3.490 Ft, a Kosár, vagy a Pénztár oldalon a megfelelő mező jelölésével választható ki a lehetőség. Bizonyos kiemelt időszakokban ez a szolgáltatásunk nem elérhető.
Webáruházban leadott megrendelést személyesen nem tudunk átadni.
A szállítás díja GLS, vagy MPL futárszolgálattal kizárólag magyarországi címre:
GLS házhoz utánvéttel: 2.190 Ft
GLS csomagpont előre fizetés esetén (banki átutalás, bankkártyás, vagy Barion fizetés): 1.380 Ft
GLS Express előre fizetés esetén (banki átutalás, bankkártyás, vagy Barion fizetés)(munkanap 10:00-ig leadott rendelés következő munkanapon kiszállítva): 3.490 Ft
Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot!
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a szállítás díja a megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének és a plusz szállítási díj előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Előre kifizetett, át nem vett és a futárszolgálat által visszahozott csomagok esetén a megrendelés szállítási költséggel csökkentett összegét térítjük vissza, vagy újabb szállítási költség megfizetését követően tudjuk újra küldeni. Egyedileg készített termék esetén nem tudjuk visszatéríteni a termék összegét.
Fizetési módok
– Utánvéttel a futárnak
– Előreutalás bankszámlára
– CIB bankkártyás fizetés
– Barion / bankkártyás fizetés
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Banki átutalás esetén kizárólag forint számláról történő átutalást tudunk fogadni.
20.000 Ft feletti megrendelés esetén kizárólag előreutalást, illetve bankkártyás fizetést tudunk elfogadni, vagy 50% előleg fizetése szükséges.
Előreutalás esetén kérjük a Közlemény rovatban a rendelés számát feltüntetni. Amennyiben az utalás nem érkezik be 7 napon belül, a megrendelés törlésre kerül.
Számlázás
A vásárolt termékekről a szamlazz.hu oldalon keresztül a rendszer automatikusan állítja ki a számlát a Számlázási cím mezőben megadott adatok alapján.
Bankkártyás fizetés esetén a számla a fizetéssel egy időben elkészül, előreutalás esetén az utalás beérkezésekor, utánvétes számla pedig a csomag feladásakor készül.
A számlákat a szamlazz.hu rendszere küldi ki egy automatikus értesítővel.
A megrendelés folyamata
A kategóriák oldalán böngészve válasszuk ki a kívánt terméket és kattintsunk rá.
A termék oldalán válasszuk ki a póló színét, méretét (különös figyelmet fordítva a cm-ben megadott adatokra) és a minta színét. Ekkor megjelenik a ,,Kosárba rakom” opció, amire kattintva megtekinthetjük a kosarunk tartalmát.
A kosárban a kuponnal rendelkezők megadhatják a kupon kódját. A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva bejutunk a pénztárba.
A pénztárban a számlázási adatok kitöltése után opcionálisan megadhatunk egy eltérő szállítási címet, valamint az ablak alján kiválaszthatjuk a fizetés módját.
Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után már csak a rendelés véglegesítése van hátra.
Utánvétes fizetés választása esetén a „Megrendelés elküldése” gombbal készen is vagyunk.
Közvetlen banki átutalásos fizetés választása esetén a „Megrendelés elküldése” gombra kattintást követően megjelennek az utalási adatok, az átutalás beérkezését követően készítjük el a rendelést.
A Barion/Bankkártyás fizetés választása esetén a „Fizetés Barionnal” gombra kattintva a fizetési felületre jutunk, ahol a bankkártya, vagy Barion fiók adatainak megadását követően kiegyenlíthető a rendelés összege.
Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti.
A megrendelés feldolgozása után 3-4 munkanapon belül a futár házhoz szállítja a terméket.
A termékek kezelése: A nyomott mintával rendelkező pólót, pulóvert, bodyt, kötényt, párnát kifordítva, max. 40 fokon mossuk. Szárítógépbe nem tehető! A bögrét használhatjuk mikrohullámú sütőben, de mosogatógép használatát kerüljük.
További kérdés esetén szívesen állunk rendelkezésére az informacio@polougynokseg.hu címen.
Adatkezelés
Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.
A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.
A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.
Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül, hogy regisztrációja törlésre kerülne.
Elállási jog
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a fogyasztó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási jog alól kivételt képez az olyan termék, mely nem előre legyártott, hanem személyre szabottan a fogyasztó megrendelésére készült.
A fogyasztó és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet 29. paragrafusa (1) bekezdés c/ pontja alapján: „A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát (20. § szerinti jogát), olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.”
Tekintettel arra, hogy a polougynokseg.hu webáruházban megrendelt termékek nem előre gyártottak, hanem egyedileg, a fogyasztók igényei, kérései alapján készülnek, ezért más fogyasztónak nem értékesíthetők tovább, a vásárlót a megrendelést követően a szerződéstől történő egyoldalú elállási jogosultság nem illeti meg, amennyiben a termék gyártásának folyamata már megkezdődött. Kérjük vegye figyelembe, hogy hétfőtől vasárnapig 6-20 óráig a gyártás akár egy órán belül megkezdődhet, a megrendelés lemondását rövid időintervallumon belül tudjuk csak elfogadni.
Panaszkezelés
Amennyiben a Vásárló és az Üzemeltető között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Üzemeltetővel való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:
Amennyiben a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
Békéltető testület: A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. Fogyasztó panasza esetén az általa választott bármely békéltető testülethez fordulhat.
A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
A fogyasztó jogosult a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni panasszal,
A fogyasztó jogosult vitarendezési eljárást kezdeményezni az Európai Unió online vitarendezési platformján, amely a következő elektronikus linkre kattintva érhető el:
A megvásárolt termékre a Vállalkozás a Polgári Törvénykönyv alapján kellék-és termékszavatosságot vállal.
Egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási igény érvényesíthető.
1. Kellékszavatosság Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági igényével?
Ön a Kereskedő hibás teljesítése (minőségi kifogással érintett termék) esetén a Vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérheti a minőségi kifogással érintett termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Vállalkozás számára másik kellékszavatossági igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az Ön által vásárolt termék(ek) vételárának arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat (azaz visszaküldi a terméket és visszakapja annak vételárát.) A termék jelentéktelen hibája miatt azonban elállásnak nincs helye.
Választott kellékszavatossági igényéről egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 (azaz kettő) hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől (azaz az adásvétel létrejöttétől) számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Vállalkozással/Kereskedővel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét, akitől a terméket vásárolta.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított 6 (azaz hat) hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a PÓLÓ-SZTÁR Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés (az adásvétel létrejöttének) időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
A termék hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja; hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet! Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
3. Jótállás
Milyen esetben érvényesíthet Ön jótállási igényt a vásárolt termékkel összefüggésben?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a PÓLÓ-SZTÁR kft. jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Tartós fogyasztási cikkek esetén a kötelező jótállási idő 1 év, a Korm. rendelet 1. sz. mellékletében felsorolt termékekre vonatkozóan.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Jelen ÁSZF érvényes 2024.03.07-től visszavonásig.
A polougynokseg.hu fenntartja az ÁSZF változtatásának jogát, melyet fenti oldalon közzé tesz a módosítás dátumával egyszerre.