facebookpixel

Gyakori kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

  • Hol adhatok le rendelést?

Weboldalunkon keresztül – ennek az átfutási ideje általában 2-3 munkanap. Webáruházunkban leadott rendeléseket házhoz szállítással tudjuk küldeni, személyes átvétel online rendelés esetén nem lehetséges.

Üzleteinkben személyesen is rendelhetsz, kollégáink a helyszínen mindenben tudnak segíteni. Itt megnézheted a termékeinket, a felmerülő kérdésekre is tudunk válaszolni. Együtt megtervezzük a kívánt terméket, majd 20-30 perc alatt el is készítjük.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy a webáruházban elérhető egyes termékek elkészítése üzleteinkben nem feltétlenül megoldható és az árak is eltérőek.

Üzleteink árairól itt tájékozódhatsz: Üzleteink árjegyzéke

Üzleteink elérhetőségét és nyitva tartását itt találod: Üzleteink

  • Hogyan kezeljem a vásárolt terméket?

A nálunk vásárolt és nyomott textil termékeket kifordítva, max. 40 fokon mossuk és szintén kifordítva vasalhatjuk is. Szárítógépbe ne tegyük.
Direkt nyomással készült minta esetén előkezelő anyagot használunk a nyomáshoz, ilyenkor kicsit fura, ragacsos tapintású lesz a textil, esetleg foltok maradhatnak rajta, ez az anyag egy öblítéssel eltávolítható.
Ruházati terméket használat előtt érdemes minden esetben kiöblíteni.
A bögréket nyugodtan mikrózhatjuk, mosogatógép használata nem ajánlott.

Személyes vásárlás esetén

  • Hol tudok személyesen vásárolni?

Üzleteink elérhetőségét és nyitva tartását itt találod: Üzleteink

  • Meddig tudom a helyszínen leadni a rendelést? 

Zárás előtt fél órával veszünk fel még rendelést. Üzleteink elérhetőségét és nyitva tartását itt találod: Üzleteink

  • Személyes vásárlás esetén mennyibe kerülnek a termékek és a nyomás?

Üzleteink árairól itt tájékozódhatsz: Üzleteink árjegyzéke

  • Hozott termékre is tudtok mintát nyomni?

Természetesen igen, ebben az esetben a terméket hozd el az egyik üzletünkbe és a helyszínen 20-30 perc alatt elkészül.
Hozott termékre nem vállalunk garanciát, és csak tiszta állapotban vesszük át.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy nem minden típusú anyagra és méretre tudunk nyomni.
Általánosságban a vasalható termékek alkalmasak az általunk használt technikákhoz és egy nyomat maximális mérete 30×40 cm lehet.

  • Ha saját mintát szeretnék a termékre nyomatni, hogy tudom elküldeni a képet?

Legegyszerűbb, ha a helyszínen át tudod küldeni az adott pultunk e-mail címére a kért mintát, vagy pendrive-on is elhozhatod.
Ahhoz, hogy tudjuk dolgozni a hozott mintával és jó minőségű nyomatot tudjunk készíteni, jó minőségű, nagy felbontású (min. 300 dpi) képre van szükségünk, lehetőség szerint png, vagy jpg formátumban.

  • Egyedi mintát szeretnék, de nem értek a szerkesztéshez

Kollégáink tudnak segíteni a helyszínen, képet és feliratot szerkesztenek, összeállítják a kívánt mintát előzetes egyeztetés alapján. Azonban kérjük, vedd figyelembe, hogy komolyabb szerkesztést a pultjainknál nem tudunk vállalni.

  • Telefonon, vagy e-mailben tudok rendelést leadni?

Pultjainknál történő rendelés esetén mindenképpen személyes egyeztetés szükséges, kollégáink segítenek a megfelelő termék kiválasztásában, a minta szerkesztésében és elhelyezésében, a gyártást csak ez után kezdjük el.

Webshopban történő rendelés esetén

  • Milyen fizetési módok közül választhatok a webáruházban?

– Utánvéttel – házhoz szállításkor a GLS futárnál történő fizetés készpénzzel, vagy bankkártyával
– Előreutalás bankszámlára – Banki átutalás esetén kizárólag forint számláról történő átutalást tudunk fogadni.
– CIB bankkártyás fizetés
– Barion / bankkártyás fizetés
Az online bankkártyás fizetések a weboldalon indított fizetéssel Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

  • Milyen szállítási módok közül választhatok?

– GLS házhoz szállítással 
– MPL házhoz szállítással
– GLS szállítás csomagpontra, vagy automatába. Ez a lehetőség kizárólag előre fizetés – az oldalon történő bankkártyás fizetés, vagy előre utalás – esetén elérhető.
– MPL szállítás PostaPontra, vagy automatába. Ez a lehetőség kizárólag előre fizetés – az oldalon történő bankkártyás fizetés, vagy előre utalás – esetén elérhető.

  • Átvehetem-e személyesen a webshopban leadott rendelésemet?

Webáruházunkban leadott rendeléseket csak GLS futárszolgálattal tudjuk küldeni, személyes átvétel online rendelés esetén nem lehetséges.
Az ország több pontján megtalálható üzleteinkben helyszíni megrendeléssel 20-30 percen belül megvalósítjuk az elképzelésedet, de kérjük, vedd figyelembe, hogy a webáruházban elérhető egyes termékek elkészítése üzleteinkben nem feltétlenül megoldható és az árak is eltérőek.

  • Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?

A megrendelések 95%-a 2-3 munkanapon belül elkészül, a fennmaradó rendelések elkészítése esetleges készlethiány miatt és a gépeink szabad kapacitásától függően pár nappal elhúzódhat. A futárszolgálat az elkészült csomag felvételét követő munkanapon kiszállítja a terméket.
Expressz szállítás:
Felár ellenében lehetőséget biztosítunk Expressz szállítás igénybevételére. Amennyiben munkanapon 10 óráig leadod a rendelésed, még aznap elkészítjük és átadjuk a futárnak, így már másnap kézhez kaphatod a csomagot. Ha 10 óra után, hétvégén, vagy munkaszüneti napon adod le a rendelést Expressz szolgáltatás igénybevételével, kérjük vedd figyelembe, hogy a csomagot a következő munkanapon tudjuk átadni a GLS-nek, így ők az azt követő munkanapon szállítják ki.
Az Expressz szolgáltatás díja 2000 Ft, a Kosár, vagy a Pénztár oldalon a megfelelő mezőben tudod bejelölni, ha szeretnéd igénybe venni. Ez a szolgáltatás egyes megnövekedett forgalmú időszakokban nem elérhető.

  • Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítás díja GLS és MPL futárszolgálattal – kizárólag magyarországi címre szállítunk:
– MPL házhoz előre fizetéssel: 1.390 Ft
– MPL házhoz utánvéttel: 1.890 Ft
– PostaPont (csak előrefizetéssel): 990 Ft GLS házhoz előre fizetéssel: 1.490 Ft
– GLS házhoz utánvéttel: 1 990 Ft GLS csomagpont (csak előrefizetéssel): 1.190 Ft
– GLS Express (munkanap 10:00-ig leadott rendelés következő munkanapon kiszállítva): 3.490 Ft

  • Mi a kiszállítás menete?

Amint elkészítettük a csomagot, még aznap, vagy a következő munkanapon átadjuk a futárszolgálat részére, akik küldenek egy értesítést e-mailben, hogy a csomag felvételét követő munkanapon házhoz szállítják a megrendelt terméket. Ha a szállítási címen és/vagy napon módosítani szeretnél, a futárszolgálat által küldött értesítőben szereplő módon megteheted.
A kiszállítás reggelén a futárszolgálat újabb e-mail értesítést küld a kézbesítés várható idejéről és a futár elérhetőségéről.
Amennyiben a futár mégsem tudja kézbesíteni a csomagot, telefonon egyeztet, vagy értesítést hagy a megadott címen. Egyeztetés hiányában egy későbbi munkanapon újra megpróbálja a kézbesítést. A második sikertelen kézbesítési kísérlet után, vagy ha a címen tartózkodók elutasítják a csomag átvételét, azt visszaszállítják nekünk. (Kérjük vedd figyelembe, hogy ezzel kárt okozol nekünk, melynek megtérítését fizetési meghagyás keretében érvényesíthetjük.)

  • Hogyan tudom megrendelni a termékeket?

Az oldalunkon böngészve pólókat, pulóvereket, bögréket, sapkákat, kötényeket, párnákat, vászontáskákat, baby bodykat, baseball sapkákat rendelhetsz, több ezer minta közül választva. A termékoldalon meg kell adnod pl. a kívánt színt, méretet, darabszámot, majd Kosárba helyezni a választott terméket. A vásárlást folytathatod ugyanitt, pl. ha a kívánt termékből még más színben, vagy méretben is szeretnél, választás után ezt is helyezd a Kosárba, vagy böngéssz a további kategóriáink között. Amint minden megvan, amit szerettél volna, a Kosár ikonra kattintva ellenőrizheted annak tartalmát, és szükség esetén módosíthatod. Innen a Pénztár oldalra továbblépve meg kell adnod az adataidat a szállításhoz és számlázáshoz. Nagyon fontos, hogy pontos címet, telefonszámot, e-mail címet adj meg, ellenkező esetben nem érkeznek meg az üzeneteink, vagy a csomagod.
A Rendelés jegyzetek mezőben üzenhetsz nekünk, vagy a futárnak.
Ha sürgősen szükséged van a választott termékre, előre fizetés esetén GLS házhoz szállítással lehetőséget biztosítunk arra, hogy a munkanapokon 10 óráig leadott és kifizetett rendelésedet a következő munkanapon kiszállítja a GLS, ehhez a GLS Express szállítási opciót kell választanod. Ez a szolgáltatásunk bizonyos kiemelt időszakokban nem elérhető.
Az ÁSZF és Adatvédelmi tájékoztató elfogadása után le is adhatod a megrendelésed.

  • Hogyan történik a számlázás?

A vásárolt termékekről a szamlazz.hu oldalon keresztül a rendszer automatikusan állítja ki a számlát a Számlázási cím mezőben megadott adatok alapján. Ha cég nevére kérnéd a számlát, kérjük, hogy a számlázási címnél add meg a cég adószámát is.
Bankkártyás fizetés esetén a számla a fizetéssel egy időben elkészül, előreutalás esetén az utalás beérkezésekor, utánvétes számla pedig a csomag feladásakor készül.
A számlákat a szamlazz.hu rendszere küldi ki egy automatikus értesítővel.

  • Tudok saját mintával ellátott terméket rendelni?

A Póló tervező menüre kattintva többféle termék közül választhatsz: egyedi pólót, pulóvert, párnát, bögrét, baby bodyt, vászontáskát, vagy kötényt tervezhetsz. A termék kiválasztását követően termékopciókat kell választanod (pl. szín, méret), majd a Testreszabás opcióra kattintva feltölthetsz saját képet, szerkeszthetsz szöveget. Ha készen vagy, helyezd Kosárba a megszerkesztett terméket. Ha továbbiakat is szeretnél, folytathatod egy újabb termékkel a tervezést, vagy böngészhetsz a feltöltött termékeink között.
Ha minden megvan, amit szerettél volna, a Kosár ikonra kattintva, majd a Pénztár oldalon folytatva tudod leadni a megrendelésed.

  • Mit tegyek, ha nem tetszik a termék, vagy rossz méretet rendeltem?

Mivel nem előre gyártott termékeket forgalmazunk, hanem minden termékünket egyedileg nyomjuk, méret, szín, minta választását követően, ezekre a termékekre az elállási jog nem vonatkozik. Természetesen számunkra vásárlóink elégedettsége kiemelten fontos, ezért ebben az esetben kérjük, hogy írj nekünk e-mailt a megrendeléskor kapott értesítőre válaszolva és megírjuk, mi a teendőd.

  • Mit tegyek, ha a termék sérülten érkezett?

Kérjük, átvételkor a futár jelenlétében ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Bármi problémát észlelsz, kérd a futártól jegyzőkönyv készítését, így utólag tudunk kártérítési igényt benyújtani.
Ha kibontás után derül ki, hogy hibás a termék, kérjük, küldj róla nekünk fényképet a megrendeléskor kapott e-mailre válaszolva és megvizsgáljuk a hibát, szükség esetén kicseréljük.

Shopping Cart
Scroll to Top